Gudang Informasi

ברק יצחקי : ברק יצחקי ×”×™×” מעורב בתאונה ומטופל בבילינסון - ברק יצחקי (נולד ב25 בספטמבר 1984) הצטרף למכבי ב10 ביוני 2010.

ברק יצחקי : ברק יצחקי היה מעורב בתאונה ומטופל בבילינסון - ברק יצחקי (נולד ב25 בספטמבר 1984) הצטרף למכבי ב10 ביוני 2010.
ברק יצחקי : ברק יצחקי היה מעורב בתאונה ומטופל בבילינסון - ברק יצחקי (נולד ב25 בספטמבר 1984) הצטרף למכבי ב10 ביוני 2010.

יצחקי סבל מפציעות שונות שמנעו ממנו לממש את הציפיות שנתלו בו עם הגעתו. יצחקי מאושפז בבית החולים בילינסון בפתח תקווה עם פגיעה במרפק. יצחקי חתום על רגעים יפים, ושערים יפים לא פחות. ברק יצחקי (נולד ב25 בספטמבר 1984) הצטרף למכבי ב10 ביוני 2010. שער של החלוץ בתוספת הזמן כיפר על משחק חלש של הדאבליסטית

יצחקי סבל מפציעות שונות שמנעו ממנו לממש את הציפיות שנתלו בו עם הגעתו. ×'רק יצחקי פרש ושחקני מכ×'×™ פוצצו את ×
×'רק יצחקי פרש ושחקני מכ×'×™ פוצצו את ×"אירוע Youtube from i.ytimg.com
יצחקי סבל מפציעות שונות שמנעו ממנו לממש את הציפיות שנתלו בו עם הגעתו. יצחקי החל את דרכו במחלקת הנוער של הפועל אשקלון, אך את רוב הקריירה המקצוענית שלו עשה בקבוצת ביתר ירושלים שם קיבל ההכרה כשחקן מהשורה הראשונה בכדורגל הישראלי של תקופתו. ברק יצחקי (נולד ב25 בספטמבר 1984) הצטרף למכבי ב10 ביוני 2010. הצהובים הודיעו כי יצחקי צפוי להשתחרר מחר מביהח בילינסון. שער של החלוץ בתוספת הזמן כיפר על משחק חלש של הדאבליסטית יצחקי מאושפז בבית החולים בילינסון בפתח תקווה עם פגיעה במרפק. יצחקי חתום על רגעים יפים, ושערים יפים לא פחות.

ברק יצחקי (נולד ב25 בספטמבר 1984) הצטרף למכבי ב10 ביוני 2010.

יצחקי החל את דרכו במחלקת הנוער של הפועל אשקלון, אך את רוב הקריירה המקצוענית שלו עשה בקבוצת ביתר ירושלים שם קיבל ההכרה כשחקן מהשורה הראשונה בכדורגל הישראלי של תקופתו. הצהובים הודיעו כי יצחקי צפוי להשתחרר מחר מביהח בילינסון. ברק יצחקי (נולד ב25 בספטמבר 1984) הצטרף למכבי ב10 ביוני 2010. יצחקי סבל מפציעות שונות שמנעו ממנו לממש את הציפיות שנתלו בו עם הגעתו. יצחקי חתום על רגעים יפים, ושערים יפים לא פחות. יצחקי מאושפז בבית החולים בילינסון בפתח תקווה עם פגיעה במרפק. שער של החלוץ בתוספת הזמן כיפר על משחק חלש של הדאבליסטית

יצחקי החל את דרכו במחלקת הנוער של הפועל אשקלון, אך את רוב הקריירה המקצוענית שלו עשה בקבוצת ביתר ירושלים שם קיבל ההכרה כשחקן מהשורה הראשונה בכדורגל הישראלי של תקופתו. יצחקי מאושפז בבית החולים בילינסון בפתח תקווה עם פגיעה במרפק. שער של החלוץ בתוספת הזמן כיפר על משחק חלש של הדאבליסטית יצחקי חתום על רגעים יפים, ושערים יפים לא פחות. ברק יצחקי (נולד ב25 בספטמבר 1984) הצטרף למכבי ב10 ביוני 2010.

יצחקי מאושפז בבית החולים בילינסון בפתח תקווה עם פגיעה במרפק. מכ×'×™ ת א ×'רק יצחקי יק×'ל מענק של 500 אלף שקל על ×
מכ×'×™ ת א ×'רק יצחקי יק×'ל מענק של 500 אלף שקל על ×"עליי×" לשל×' ×"×'תים כלכליסט from images1.calcalist.co.il
ברק יצחקי (נולד ב25 בספטמבר 1984) הצטרף למכבי ב10 ביוני 2010. הצהובים הודיעו כי יצחקי צפוי להשתחרר מחר מביהח בילינסון. יצחקי מאושפז בבית החולים בילינסון בפתח תקווה עם פגיעה במרפק. שער של החלוץ בתוספת הזמן כיפר על משחק חלש של הדאבליסטית יצחקי חתום על רגעים יפים, ושערים יפים לא פחות. יצחקי סבל מפציעות שונות שמנעו ממנו לממש את הציפיות שנתלו בו עם הגעתו. יצחקי החל את דרכו במחלקת הנוער של הפועל אשקלון, אך את רוב הקריירה המקצוענית שלו עשה בקבוצת ביתר ירושלים שם קיבל ההכרה כשחקן מהשורה הראשונה בכדורגל הישראלי של תקופתו.

הצהובים הודיעו כי יצחקי צפוי להשתחרר מחר מביהח בילינסון.

שער של החלוץ בתוספת הזמן כיפר על משחק חלש של הדאבליסטית יצחקי החל את דרכו במחלקת הנוער של הפועל אשקלון, אך את רוב הקריירה המקצוענית שלו עשה בקבוצת ביתר ירושלים שם קיבל ההכרה כשחקן מהשורה הראשונה בכדורגל הישראלי של תקופתו. יצחקי חתום על רגעים יפים, ושערים יפים לא פחות. יצחקי סבל מפציעות שונות שמנעו ממנו לממש את הציפיות שנתלו בו עם הגעתו. יצחקי מאושפז בבית החולים בילינסון בפתח תקווה עם פגיעה במרפק. ברק יצחקי (נולד ב25 בספטמבר 1984) הצטרף למכבי ב10 ביוני 2010. הצהובים הודיעו כי יצחקי צפוי להשתחרר מחר מביהח בילינסון.

יצחקי החל את דרכו במחלקת הנוער של הפועל אשקלון, אך את רוב הקריירה המקצוענית שלו עשה בקבוצת ביתר ירושלים שם קיבל ההכרה כשחקן מהשורה הראשונה בכדורגל הישראלי של תקופתו. יצחקי מאושפז בבית החולים בילינסון בפתח תקווה עם פגיעה במרפק. שער של החלוץ בתוספת הזמן כיפר על משחק חלש של הדאבליסטית הצהובים הודיעו כי יצחקי צפוי להשתחרר מחר מביהח בילינסון. יצחקי חתום על רגעים יפים, ושערים יפים לא פחות.

יצחקי חתום על רגעים יפים, ושערים יפים לא פחות. ×'רק יצחקי ויקיפ×
×'רק יצחקי ויקיפ×"×™×" from upload.wikimedia.org
יצחקי החל את דרכו במחלקת הנוער של הפועל אשקלון, אך את רוב הקריירה המקצוענית שלו עשה בקבוצת ביתר ירושלים שם קיבל ההכרה כשחקן מהשורה הראשונה בכדורגל הישראלי של תקופתו. יצחקי סבל מפציעות שונות שמנעו ממנו לממש את הציפיות שנתלו בו עם הגעתו. שער של החלוץ בתוספת הזמן כיפר על משחק חלש של הדאבליסטית יצחקי חתום על רגעים יפים, ושערים יפים לא פחות. ברק יצחקי (נולד ב25 בספטמבר 1984) הצטרף למכבי ב10 ביוני 2010. הצהובים הודיעו כי יצחקי צפוי להשתחרר מחר מביהח בילינסון. יצחקי מאושפז בבית החולים בילינסון בפתח תקווה עם פגיעה במרפק.

יצחקי מאושפז בבית החולים בילינסון בפתח תקווה עם פגיעה במרפק.

יצחקי מאושפז בבית החולים בילינסון בפתח תקווה עם פגיעה במרפק. הצהובים הודיעו כי יצחקי צפוי להשתחרר מחר מביהח בילינסון. יצחקי החל את דרכו במחלקת הנוער של הפועל אשקלון, אך את רוב הקריירה המקצוענית שלו עשה בקבוצת ביתר ירושלים שם קיבל ההכרה כשחקן מהשורה הראשונה בכדורגל הישראלי של תקופתו. יצחקי סבל מפציעות שונות שמנעו ממנו לממש את הציפיות שנתלו בו עם הגעתו. יצחקי חתום על רגעים יפים, ושערים יפים לא פחות. ברק יצחקי (נולד ב25 בספטמבר 1984) הצטרף למכבי ב10 ביוני 2010. שער של החלוץ בתוספת הזמן כיפר על משחק חלש של הדאבליסטית

ברק יצחקי : ×'רק יצחקי ×"×™×" מעור×' ×'תאונ×" ומטופל ×'×'ילינסון - ברק יצחקי (נולד ב25 בספטמבר 1984) הצטרף למכבי ב10 ביוני 2010.. יצחקי החל את דרכו במחלקת הנוער של הפועל אשקלון, אך את רוב הקריירה המקצוענית שלו עשה בקבוצת ביתר ירושלים שם קיבל ההכרה כשחקן מהשורה הראשונה בכדורגל הישראלי של תקופתו. ברק יצחקי (נולד ב25 בספטמבר 1984) הצטרף למכבי ב10 ביוני 2010. יצחקי מאושפז בבית החולים בילינסון בפתח תקווה עם פגיעה במרפק. שער של החלוץ בתוספת הזמן כיפר על משחק חלש של הדאבליסטית הצהובים הודיעו כי יצחקי צפוי להשתחרר מחר מביהח בילינסון.

Advertisement